| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 4 月 13 日 星期四  |
| \\\\ |
分類: 未分類 |
今日開始放假
原本睥住校曆表果13日紅色字.....
好開心架嘛∼..
搞搞下得番4日咁大把=∼=
哭
哭
哭
哭
嗚∼....
d功課做極都做唔完咁==
要努力呀∼!
|
2006 年 4 月 10 日 星期一  |
| \./ |
分類: 未分類 |
今日冇返學
去左海上遊.....
好好玩
而家手腳好痛
唔打喇
再見 |
2006 年 4 月 9 日 星期日  |
| 石澳 |
分類: 未分類 |
今日去旅行
一路都唔開心
因為我咁熱心都冇乜人去
好灰心
有22個人^^
加埋伍sir.kp ho. jojo姐一共25個
^^
開心啦
少人
但係個個都好投入
燒烤果陣已經笑到癡左
都係x叔.阿x同埋肥xlaw
=∼=笑人地既......
一路都好癲
落水...
濕哂身
好凍凍呀其實
但係又貪玩唔捨得上黎∼^^
跟住又響沙灘到堆左個大肚婆出黎
笑到肚痛
眼水都出埋黎
玩就好玩
但係洗就洗得好辛苦==
洗極都好似有d沙......
結果番到屋企洗左成粒鐘∼^^
搭車回程果陣走左去同超超坐
佢怕"支"架∼^^〕
班長一路響度影相=∼=
衰
今日真係好開心
但又好鬼支力
=∼=
仲有hw未做
聽日海上遊
我怕暈∼@@
希望都會好玩∼^^
|
« | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | ... | 183 | »
|