∴ ∵郭仔∴ ∵
修己以清心為要  涉世以慎言為先
bbkwok
暱稱: ↗.↙郭仔↘.↖   
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~...
.....
.....
....
~^^
文章分類
全部 (548)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
FAFA
Kitty
LING
┼DeStiNyS+
珍珍
慧儀
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 548
留言總數: 415
今日人氣: 8
累積人氣: 32612
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 4 月 25 日  星期二   晴天


== 分類: 未分類

今日補課

聽日返學

功課告急

好唔得閒

就係咁先



2006 年 4 月 22 日  星期六   晴天


∼> 分類: 未分類

今日朝早出左去比賽

遇到好多好人^^

不過去到比賽果度就o左

岑沈昆我既∼!!!!

又話煲左本書就得∼!

我去到見到個個都唔係煲呢本書∼!!!!!!

睇住份卷

又再一次體會到我個咀可以開到幾大∼=0=

專問我年份

咪即係叫我去死......../

無顏見江東父老=.=

 

跟住響圖書館hea左成粒鐘

then學琴

好熱

冇野好講

不過今日竟然撞鬼∼!!!!!!!

 

 

 

今日古古怪怪咁

見到好多唔同既人.

有斯斯文文既

好high class

有墮落賤格既

突然間諗

都係人∼點解有咁大分別既..

我第日會係邊種呢?

我唔知道我會唔會好high class咁

但係我好sure我唔會再好似果d人咁

見到佢地

我終於知道點解大佬付出咁大代價都要幫我甩左佢

亦體會到響旁人眼裡面原來我都係曾經咁不堪既...

有時d野

過去真係要俾佢過去

荒唐一次

夠哂皮啦∼!

如果我再衰多次

冇人可以再俾機會我架喇∼!

 

 

今日真係好奇怪

突然間覺得原本笑都好累

所以今日成日都面無表情咁

好彩今日冇咩撞到熟人

唔係一定會嚇死人∼.....



2006 年 4 月 20 日  星期四   晴天


^^ 分類: 未分類

唉吔吔~

好累累啊∼=o=

 

岩岩響macau返黎∼

等我慢慢打d行程先∼^^

 

第一日:

響中港碼頭等左成個幾鐘先上到船......

未去就累累喇∼=..=

跟住一去到澳門就食飯飯先

d食物有d.....

d時間又好趕趕趕趕........

跟住就去左警犬訓練學校

好好好多多多多大狗狗啊∼@@

初時好驚驚..

我犯狗架嘛∼!

點知d狗狗真係好乖好得意

最後仲攬住影相相tim^^

好好玩∼但陣味呢∼...

嘻嘻嘻∼^^

 

跟住入營

係人地少年飛鷹既訓練基地

原本都冇太大既期望喇

但真係好失望.....

木板牀.....勁硬

沖涼......熱水一時有一時冇..=∼=

又成日驚唔知醒

唔敢訓....

好累啦總之∼!\./

 

 

第二日:

d早餐..算啦

唔講喇

跟住有導遊帶

好左多野law^^

去左漁人碼頭

勁勁勁勁勁好玩喇∼!

有火山啦.唐城啦.阿拉丁堡壘啦.漁夫碼頭啦.葡萄牙屋啦等等等等等

仲有條好似迪士尼果條小鎮大街果d咁

冇d古古怪怪既人走黎走去

最鐘意果個水管人^^

影左好多相相啦

多謝珍珍^^

玩到癲左

成個細路咁

不過好曬

甩哂皮....

好好玩

個幾鐘點夠呢?!

 

跟住去左觀光塔

自費50大元上去頂

嘩∼!!!

真係望哂成個澳門架∼!

企響塊玻璃度望落去就最好玩

我終於試到咩叫君臨天下喇@@

個lift.....感覺上仲快過國金果個

暈===============

好好玩

 

 

跟住lunch

buffet

 

lunch完去d咩海事博物館同廟

去過∼

冇乜野好講

 

跟住返營舍

少年飛鷹d人黎到

玩拔河∼!

玩左3次∼^^

不過以我既弱質纖纖

所以咪輸哂law∼!

但好好玩

noble experience^^

<不過而家對手.腰同腳都好痛∼死啦∼!聽日仲要去嘉道理.....>

 

跟住bbq

d飛鷹好被動

我都好被動

so冇乜交流

嘻^^"

 

 

第三日:

又係參觀參觀....

跟住自由活動

不過可能訓得唔好

太累

玩得唔係太起勁....

食豬扒包∼

好味啊∼^^

跟住買手信

破產了’///

呢兩個月又要節衣縮食

預期郭仔會比而家更瘦=∼=

 

 

咁就返黎喇∼^^

而家好累累

要休養生息

再見∼!