唉吔吔~
好累累啊∼=o=
岩岩響macau返黎∼
等我慢慢打d行程先∼^^
第一日:
響中港碼頭等左成個幾鐘先上到船......
未去就累累喇∼=..=
跟住一去到澳門就食飯飯先
d食物有d.....
d時間又好趕趕趕趕........
跟住就去左警犬訓練學校
好好好多多多多大狗狗啊∼@@
初時好驚驚..
我犯狗架嘛∼!
點知d狗狗真係好乖好得意
最後仲攬住影相相tim^^
好好玩∼但陣味呢∼...
嘻嘻嘻∼^^
跟住入營
係人地少年飛鷹既訓練基地
原本都冇太大既期望喇
但真係好失望.....
木板牀.....勁硬
沖涼......熱水一時有一時冇..=∼=
又成日驚唔知醒
唔敢訓....
好累啦總之∼!\./
第二日:
d早餐..算啦
唔講喇
跟住有導遊帶
好左多野law^^
去左漁人碼頭
勁勁勁勁勁好玩喇∼!
有火山啦.唐城啦.阿拉丁堡壘啦.漁夫碼頭啦.葡萄牙屋啦等等等等等
仲有條好似迪士尼果條小鎮大街果d咁
冇d古古怪怪既人走黎走去
最鐘意果個水管人^^
影左好多相相啦
多謝珍珍^^
玩到癲左
成個細路咁
不過好曬
甩哂皮....
好好玩
個幾鐘點夠呢?!
跟住去左觀光塔
自費50大元上去頂
嘩∼!!!
真係望哂成個澳門架∼!
企響塊玻璃度望落去就最好玩
我終於試到咩叫君臨天下喇@@
個lift.....感覺上仲快過國金果個
暈===============
好好玩
跟住lunch
buffet
lunch完去d咩海事博物館同廟
去過∼
冇乜野好講
跟住返營舍
少年飛鷹d人黎到
玩拔河∼!
玩左3次∼^^
不過以我既弱質纖纖
所以咪輸哂law∼!
但好好玩
noble experience^^
<不過而家對手.腰同腳都好痛∼死啦∼!聽日仲要去嘉道理.....>
跟住bbq
d飛鷹好被動
我都好被動
so冇乜交流
嘻^^"
第三日:
又係參觀參觀....
跟住自由活動
不過可能訓得唔好
太累
玩得唔係太起勁....
食豬扒包∼
好味啊∼^^
跟住買手信
破產了’///
呢兩個月又要節衣縮食
預期郭仔會比而家更瘦=∼=
咁就返黎喇∼^^
而家好累累
要休養生息
再見∼! |