∴ ∵郭仔∴ ∵
修己以清心為要  涉世以慎言為先
bbkwok
暱稱: ↗.↙郭仔↘.↖   
性別: 女
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
~...
.....
.....
....
~^^
文章分類
全部 (548)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
FAFA
Kitty
LING
┼DeStiNyS+
珍珍
慧儀
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 548
留言總數: 415
今日人氣: 19
累積人氣: 32623
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 5 月 17 日  星期三   晴天


∼.... 分類: 未分類

三號波...

點解唔打八號.....

岩岩測完哂驗..

日記生哂草.........

但係又唔知打咩好...

 

 

 

我愛超超...



2006 年 5 月 8 日  星期一   晴天


)( 分類: 未分類

我和春天有個約會

     夜闌人靜處 響起了一訣幽幽的SAXAPHONE
     牽起了愁懷於心深處
     夜闌人靜處 當聽到這一訣幽幽的SAXAPHONE
     想起你茫然於漆黑夜半

     在這晚星月迷濛 盼再看到你瞼容
     在這晚思念無窮 心中感覺似沒法操縱
     想終有日我面對你 交低我內裡情濃
     春風有日會為你跟我重逢吹送

     夜闌人靜處 當天際星與月漸漸流動
     感觸有如潮水般洶湧
     若是情未凍 請跟我哼這幽幽的SAXAPHONE
     於今晚柔柔的想我入夢中

     夜闌人靜處 當天際星與月漸漸流動
     感觸有如潮水般洶湧
     若是情未凍 請跟我哼這幽幽的SAXAPHONE
     它可以柔柔將真愛為你送

     若是情未凍 始終相信我倆與春天有個約會
     I HAVE A DATE WITH SPRING

 

 

 

傷心到最深處

所以無淚嗎?

天真以為有一日唔再落雨

就可以淡忘

點知

思憶更深.....

 

日光日白

果然係喊唔出

但一到夜晚又崩潰了....

幾時

先至可以完全放低呢

 

 

多謝貓貓陪左我成晚........

 

 

 

 

 

好∼掛住你呀..



2006 年 5 月 7 日  星期日   晴天


++++++ 分類: 未分類

聽日返學喇

好多野未做...

尋日先聽完個ce既講座

發現都係jason果句:勤力就得喇∼!

又一次鞭策自己

要為果個目標奮鬥

如果我勤力∼

係咪代表我一定得??

 

thx kitty and juli for 100000000000000000000times

 

今日冇落雨

成日都好好天氣

有咩意思呢?

感覺...

好似一年比一年淡

但係都係唔似好掂∼..

咩叫放得低??

點先叫放得低???

幾時先算放得低??

放低左....又點??

冇回憶既人好可悲

回憶就一定好??

無言.......

絕望嗎∼......又唔係...

揪心既感覺就有........

究竟要要點做先可以公平∼......

答案響邊度......

 

 

你正是我心之停泊處,令我安定渡日

 

 

難怪一直都唔安定.....

唉∼....

傷感既五月七號

眼淚...

無可避免