今日出左去開個研討會
(其實只係同三幾個朋友仔約左shumshum傾下咁)
愉快的一天
thx shumshum
知道左唔少野
我
恨
w
i
n
d
o
z
!
你死定了
我有一個非常唔好既習慣
硬係鐘意第二日至打日記==
尋晚同kpho食飯
完美的約會∼!
(除左珍珍既90s定期爆發)
thx kitty!!
同各位同學見到面真係好幸福既事
^^
love u forever
好懷念台灣既日子∼
第日有錢移民去tw都好
日子好快過
恭喜kary搵到份工
誠心祝願佢係一份好工~
我同kary唔同
我好享受計住秒秒幾多錢
當有一日我發現自己一秒值n位數(for n >5)
我會好開心!
kitty個xanga好stylish
不過兩位可唔可以收番埋個倒數==
而家煲緊o靚仔借俾我果本中國文學
原本自己既中文底好弱==
學海無涯
今日6點到有個白癡仔打黎玩電話
隔離有個白癡妹笑
如果你係果個白癡妹/仔請自動投案
=x=