今日好唔開心...
好熱....
出汗出到傻左....><
其實...維持現狀有咩唔好喎?
生命裡面多d兄弟∼多d朋友唔好咩?
點解要令關係變得咁複雜??
有d野..一但講明白左..就會好尷尬
我相信...我有表明過立場..冇俾人有d咩非份之想
點解∼唉.....
從今以後,咫尺天涯
今日好唔開心......因為今日我冇左一個好兄弟∼好朋友
今日好開心∼!
朝早去九龍塘派左一個鐘傳單
當係返左一日工∼真開心
冇想像中咁辛苦law
不過好哂....夏日炎炎正好眠呀唉∼...
下晝去kycheung屋企
見到好多同學仔...^^
好開心
kycheyng兩個仔好好好好好可愛∼!><
佢地父子全部係同一個樣架原來∼!
kycheung教我地打tennis
隻手而家都好痛......><
fafa好勁啊∼!!
一陣就有比賽級水平^^
冰冰&wingtsui∼辛苦哂喇∼!
知唔知點解世界上係冇綠色既玫瑰花?
因為綠玫瑰只存在響天上
唔存在響人間
代表陷害.復仇..寬恕
唯有經歷過種種困苦既人
付出寬恕
才會有幸響天上見到綠玫瑰
之前同fafa討論過靚仔既問題
其實我覺得要構成靚仔既條件首要身材好∼!
要夠大隻膊頭夠橫先有果種英氣嘛!
好似果d日本仔果種白斬雞+排骨就唔好問我佢靚唔靚仔la
我答你靚既都係大話....
邊個叫靚仔呢...
我覺得小馬哥後生d一定好唔錯
孫耀威都ok∼十年個樣都唔變但成熟左^^
但係我妹講得多我先留意到吳尊
身型正爆∼!><
個樣就一時時∼憂鬱果陣都幾好^^
希望我打完呢篇野唔會俾fa同學寸∼
發自肺腑架∼!
我唔會好似xx華咁衰歧視人個樣架∼!><
^^
post d 野先~
好感動><