今日去左同慧儀搞証件...
好痛苦
唔想多講
sos
尋日同花同學傾左成朝
真係高興....
知道左一dd野
o哂咀....
不過好似有人話我老law
鬱悶中.....
下晝同妹妹去買鞋
揀黎揀去唔係款唔岩就係d料太唔掂
都係果d鞋...點解有d人果d咁實淨有d咁弱雞既,,,,
跟住夜晚雷雨大作...
到而家都仲落緊雨....
得陣細妹仲要去李鄭屋
一年淨係中史都兩個report
收買人命
希望聽日天公作美...
今日會溫書...
to all s.5 prefects
有興趣7月7號同prefect一齊去ocean park既搵我啦
$80
勁開心既一日∼
但係累到成隻狗咁∼==
朝早返去練oral
都係癲下癲下咁∼xp
不過d"好"同學同埋謝老師真係好識傷我弱小既心靈
=∼=
咩喎∼
次次返學校都見到有$飛入我袋∼^^
終於體會到舊年kying賺我錢既時候心情有幾雀躍∼
alvin哥哥我恨你..
阿超我都恨你∼!
下晝珍珍同winnie去搞台証
又一次肯定winnie係史上最好既好同學
同意既請舉手
(珍珍你唔同意都唔得∼!)
我地去食壽司
真係幸運我有班咁perfect既同學∼!^^
then行西九...
慧儀+kary對住個鼓癲左
得番我同karmen係正常∼^^
不過後來發生左d幾得人驚既事...=.....=
anyway今日好開心
又大豐收∼!
行街係女人最好既運動∼^^
最早結婚既一定係kitty∼!