倒數4日......
\./
鐘意平平淡淡多d.....
唔小心miss左堂補習∼!
shxt!
$$當跌左啦∼!
今日天朗氣清
大太陽但係又好涼∼好鐘意呢d天氣∼!
又去大會堂
天星唔拆咁好law∼
拆左又行到我死死下.><
個interview都好敷衍下...
如果咁就揀得出邊個suitable既話果d人一定係神仙....><
唔理喇∼!
今日去尤德個頒獎禮
雖然坐到patpat好痛
但係好鐘意個典禮
佢係第一個頒獎禮令我覺得攞獎既人係主角
而唔係d乜乜大粒人
VERY NICE啊∼!
好鐘意搭小輪.....
雖然有小小臭..
下個禮拜又要去多次大會堂∼in圖書館....
>"<