尋日出左去玩...
好累∼
今日補打∼^^
原本話出去打羽毛球
真係中哂我所講
冇人打..
個個掛住傾計唔打
激到珍珍生蝦咁跳∼!
不過算扯平啦
珍珍都激到我地死la∼!
跟住去左kitty屋企搗亂
真係搗亂
學識左打麻雀∼^^
但係我都係覺得amaths容易過打牌><
kycheung會唔會好高興∼??
attention plx
to珍+慧儀
台証可以而家搞
我想聽日同你地去搞
帶 相x2
身份證
信封
$122
我會再打俾你地
慧儀果d野我會幫你搞∼^^
http://home.netvigator.com/~twlee/AddMath2007.pdf
amaths solution
想對既自己對
唔想既都唔准鬧我....!
唔知係唔係上次test份section b太恐怖...
我覺得今次份野都唔叫非常難...
不過自己好唔好係另一回事
考完考完考完考完考完考完考完考完考完考完考完考完考完考完
我自由喇∼!