hope that everything would be fine~!
原來我同花花心靈相通架~!!!
(其實係......花花善解人意==")
我未開口佢已經答左我既問題.....><
佢有潛質做我老公law^^
(不過佢本人唔係好樂意...仲表現出嫌棄="=
不斷提醒我其他野.....!!._.)
正衰人∼!
我都係覺得韓國仔靚仔d∼!!
個樣正+身材好∼!
以下係朴振宇::
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
而家勁開心∼!
我真係好好運既人∼!
下晝去馬鞍山見到好多police!!
忍唔住八卦走去問下
個police叔叔話胡錦濤入黎訪問∼!!!
呵呵呵∼!
仲見到傳說中既G4
原本唔知....
見到佢支槍同個裝扮就知.....
不過見唔到胡錦濤...
><
等電話既感覺非常之唔好∼!
多雲轉晴.....希望似我既心情
希望一切順利.....
多謝伯父伯母的熱情招待
更多謝大輝既冷嘲熱諷
==
love u foever
布布&kitty玩得開心d
f7放榜
加油la
你地得架喇