- 〔我從未愛到 " 要生生死死那麼多〕``
♥♥♥12*12*06` {TUE}
我好掛住你 .. 我真系好掛好掛住你!!!!!! 我仲系放低吾到` 我好辛苦 ...... 每晚我都好想你會再打比我`真系好想! 你仲會吾會掛住我? 還是1早已經放低左我啦?
我真系好愛你 ..... 你知道嗎?!