終於都要放棄了 .. e個日記記住哂我同你之間既所有野!
e+? 我應該要放手了 , 你不愛我`我都冇謂再纏住你!
算了吧` 我都吾想再諗住你 .. 我會收番起哂我地既野`
我地既合照`我盡可能都吾會再拎出黎睇 .. 要放手了^^
就算我有幾愛你都冇用 , 我地始終都系散左`e個系事實!
我接受到 .. 人到左最傷心既時候真系流吾出1滴眼淚!
我冇為你喊已經好耐lu`我要重新再過番哂我要既生活 ..
以前同你1齊系開心`但其實 .. 吾開心比開心仲更加多!
因為你呃住我既野實在太多啦`我知道得你太多野啦 ..
我冇法子再扮落去 , 我地連1對情侶最基本既誠信都冇`
其實我地冇經歷過太多 , 我既回憶裡面`冇1樣野系開心!
小小野值得我回味既野都冇 .. 我地根本冇野可以回味!
我太愛你啦 .. 相反`你愛我其實都吾系好多! 我知道架!
but .. 都多謝你比回憶我`1段開心而又痛快既回憶!
我會記住我地曾經點開心傷心幸福快樂 ......
太愛你也許會難過! 回頭恨你 .. 又是否好結果?
|