-    〔我從未愛到 " 要生生死死那麼多〕``



個人資料
bbyee1991
暱稱: --babe儀*
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
月 曆
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新日誌
2007-05-06
2007-01-21
********************...
********************...
********************...
日誌分類
全部 (535)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
我的好友
尚無任何好友
我的連結
尚無任何連結
搜 索
RSS Feed

2007 年 1 月 21 日  星期日   晴天


2007-01-21

終於都要放棄了 .. e個日記記住哂我同你之間既所有野!
e+? 我應該要放手了 , 你不愛我`我都冇謂再纏住你!
算了吧` 我都吾想再諗住你 .. 我會收番起哂我地既野`
我地既合照`我盡可能都吾會再拎出黎睇 .. 要放手了^^
就算我有幾愛你都冇用 , 我地始終都系散左`e個系事實!
我接受到 .. 人到左最傷心既時候真系流吾出1滴眼淚!
我冇為你喊已經好耐lu`我要重新再過番哂我要既生活 ..
以前同你1齊系開心`但其實 .. 吾開心比開心仲更加多!
因為你呃住我既野實在太多啦`我知道得你太多野啦 ..
我冇法子再扮落去 , 我地連1對情侶最基本既誠信都冇`
其實我地冇經歷過太多 , 我既回憶裡面`冇1樣野系開心!
小小野值得我回味既野都冇 .. 我地根本冇野可以回味!
我太愛你啦 .. 相反`你愛我其實都吾系好多! 我知道架!
but .. 都多謝你比回憶我`1段開心而又痛快既回憶!
我會記住我地曾經點開心傷心幸福快樂 ......

太愛你也許會難過! 回頭恨你 .. 又是否好結果?






訪客留言 (返回 bbyee1991 的日誌)


呀之* 於 2007-01-22 05:01 PM 發表:
系放得抵先好丫你 ,,
過番D開心D GE生活是最好的^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]