♥♥♥06*10*05` {THU}
放學6MAN黎左搵我`好掛住你-3-`之後去左飲野,xD"再跟住去左火車頭坐 ,都幾開心 ,系到傾計!/33\SWEET>V<`個FEEL吾知點甘^0^`6點幾走了*有D吾捨得,,哈-3-"番到HM玩電腦xD"今日媽咪生日,要陪佢食飯,*-_______-"之後同烏蠅傾電話`開心死*V*"8點幾睇電視 ,同成子俊開CAM xD"笑LUN死我NA` HA*=)又話比我睇`又吾拎出黎啦啵`真衰格>3<!`10點幾打比LOVER`之後佢打番比我..>3<''傾左陣就收線LU`吾多開心*你有冇比我簡過??,其實`根本就冇得我簡"系咪???你問我都冇用NA,,,諗野諗到12點幾訓左*
|