乂---啤BEAR---乂=]EVERYDAY
hihi~呢到會記低左我毎日發生過既事.心情.仲有祕密XD
bear1993
暱稱: 乂---啤Bear---乂=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
攰 到飛起...好想休息下...
支力到抽筋>_<.
MK一日遊^_^
2010-09-10
西9溜冰鴨仔團XD
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 36
今日人氣: 6
累積人氣: 874
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 1 日  星期三   晴天


被遺忘了.... 傷心 分類: 未分類

哈哈 我今日又被遺忘了....聽日又要SBA啦.但係冇人叫過我去做SBA
只係有人話過我知佢地一陣去做sba...哈哈 不過我冇咩特別意外
其他人不嬲都遺忘左我嫁啦...上年既生日都係一樣...只係得3個人同我過...仲要係去食糖水
SMS都係一個...今年我諗都係一樣嫁啦...最小仲有一兩個人記得我既存在
我已經習慣曬嫁啦^.^
只不過是1次SBA吧...唔做我諗都唔緊要啦!!!

你會用我張卡sms比人叫佢地去做SBA...但你會叫我嗎???
我係你心內既地位有幾多呢???我諗我已經知得好清楚
致小我覺得比朋友還要低..... 
算啦

放手 放開所有 彼此更自由!!!我與你 大概始終不能相愛






訪客留言 (返回 bear1993 的日誌)


@小瑩@ 於 2009-07-03 11:11 PM 發表:
你幾時生日呀?
我一定唔會遺忘你~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我11月15生日丫>.<
Posted at 2009-07-04 11:46 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing 於 2009-07-02 09:34 PM 發表:
唔好咁啦,,,
邊到有遺忘你呀??
仲有我同個kai power呢?? 難道我地不存在??
有事d野,, 唔好諗得咁悲呢~~

你成日咁諗住佢,, 咪只會令自己唔開心,,
雖然我知好難唔諗,,
但試下用平常心去面對啦,,
即使你幾唔開心都好,, 時間都係咁過既,,
所以.... 要 :),, 知道嗎??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx你地丫...好啦  我真係放手啦^^
哈哈 好彩仲有你兩個^^
Posted at 2009-07-04 11:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]