乂---啤BEAR---乂=]EVERYDAY
hihi~呢到會記低左我毎日發生過既事.心情.仲有祕密XD
bear1993
暱稱: 乂---啤Bear---乂=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
攰 到飛起...好想休息下...
支力到抽筋>_<.
MK一日遊^_^
2010-09-10
西9溜冰鴨仔團XD
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 36
今日人氣: 3
累積人氣: 887
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 30 日  星期四   晴天


支力到抽筋>_<. 分類: 未分類

之前就話唔想放假 話放假放到悶
點知開左學3日就已經好想放返假

星期一開學 點知成班得16個人...
之後放左學入左人地學校入面食lunch 
點知掛住打比細羊 507當610咁上左=_=
去到新圍仲要冇車去青山村...搞到遲到 即刻飛的去
入左學校比佢校工問到口啞啞 好彩之後個校工識做
比張訪客我話當見我唔到...我係訪客XD
個日好彩唔係肥銘幫我叫返先有個咁好食既飯^^
之後我講左一句野  好彩佢地5個冇話玩
如果唔係一人輸一餐飯比我=p
食完有個呀sir走黎問我同細羊係到做咩
之後我指住珠同個呀sir講拎飯黎比我堂細妹XD
點知個呀sir以為飯焦係我堂細妹@@

星期二返到學校悶到死 頂唔住訓左
放左學 第一日返工..返吉野家
返到10點放工 一返到屋企沖完涼就支力到訓左
我諗係2010以黎最早訓既一晚

唔知係咪返完工既關係  今朝好似唔識醒咁
一返到就勁眼訓 差唔多落堂前都係頂唔順
又訓左幾個字...數學堂教埋d中一野=.=
成堂係到sms=] 
放左學返港隊 今日一著鞋好似唔識踩咁
練完之後勁頭暈  睇黎我又病左>_<


 






訪客留言 (返回 bear1993 的日誌)


mau1998402 於 2010-10-01 12:38 AM 發表:
cm*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Eileen_YIP 於 2010-09-30 09:06 PM 發表:
你要take care!快d睇醫生拉.病左吾俾你去op架!!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我琴晚食左粒藥再訓左勁耐都差唔多好啦^_^...你都耍去到呀
Posted at 2010-10-01 12:54 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]