之前就話唔想放假 話放假放到悶
點知開左學3日就已經好想放返假
星期一開學 點知成班得16個人...
之後放左學入左人地學校入面食lunch
點知掛住打比細羊 507當610咁上左=_=
去到新圍仲要冇車去青山村...搞到遲到 即刻飛的去
入左學校比佢校工問到口啞啞 好彩之後個校工識做
比張訪客我話當見我唔到...我係訪客XD
個日好彩唔係肥銘幫我叫返先有個咁好食既飯^^
之後我講左一句野 好彩佢地5個冇話玩
如果唔係一人輸一餐飯比我=p
食完有個呀sir走黎問我同細羊係到做咩
之後我指住珠同個呀sir講拎飯黎比我堂細妹XD
點知個呀sir以為飯焦係我堂細妹@@
星期二返到學校悶到死 頂唔住訓左
放左學 第一日返工..返吉野家
返到10點放工 一返到屋企沖完涼就支力到訓左
我諗係2010以黎最早訓既一晚
唔知係咪返完工既關係 今朝好似唔識醒咁
一返到就勁眼訓 差唔多落堂前都係頂唔順
又訓左幾個字...數學堂教埋d中一野=.=
成堂係到sms=]
放左學返港隊 今日一著鞋好似唔識踩咁
練完之後勁頭暈 睇黎我又病左>_<
|