可能因為個個都開曬學 搞到日日都好似好悶咁=[ 暑假戈陣10日有7.8日都踩緊roller同埋去左玩 但係9月已經過左10日 尼10日好似成日都係屋企咁 仲有17日先開學>_< 有排悶!!! 近排極冇心情打BG..........待續!