今日比人嘈醒左...之後訓唔番=[ 成日係home msn.聽歌.打機.食野 就咁樣過左成日...食飽就訓.訓飽就食 本身諗住好好地踩番一日ROLLER..點知個天又玩多我一次[SHIT] 夜晚出一出左去...鼓起勇氣打左比佢.因為咁樣同佢好番啦^^ 同佢傾左成個鐘...話夜d打番比佢.點知打番比佢戈陣唔傾得.佢比人話 雖然好似放低左小小咁...但係總係有點不好既感覺=[ 順其自然把啦^^ 梓穎你要小心d 快d好番丫!!!