今日3:30番左學校拎功課睇成績表....... 之後蕉比左張時間比我=.=我同撚比人拉左入男足XD 見到張成績表有d想死>.< 放左之後番屋企換3去左swim 10點番屋企睇電視 msn 聽歌 今日等左成日sms啦 等到夜晚都仲未有=( Tell me where did you go?????