出左院都差唔多有兩個星期啦...今日係第一之打番blog^^ 仲有兩日就去覆診...好快就知道幾時可以好番曬啦^^ 尼兩個星期悶到嘔泡 日日都冇得玩=[ 不過好快就要同悶say good bye=] 踩roller.跳舞.唱k.打機.打波.游水我黎啦>.< 兩個月之內要好番曬呀!!!