好耐冇打blog了...見今日有時間打下^^
近排日日都勁多功課.晚晚返到去連做功課既時間都唔夠 就算小d功課戈日.到第2日又有quiz.有時仲要唔只一個=[ 搞到打機既時間都冇咩.係有時一路玩一路做... 最近經過roller場忍唔住問人借左對鞋黎踩左陣 不過發現連之前一半既水準都冇>.< 我諗太耐冇踩啦.廢到連自己都唔敢相信 之後又話要會考 有排都冇時間練得返 功課中.....打住咁多先^^