過下又一日過下又一日...咁就到左2月尾 成個新年假得最後一日先溫左一陣咁大把 講返新年先啦^^ 終於換左新鞋 用曬利是錢都唔夠>.< 人地個個收幾千我就洗左幾千 新年都唔一定有錢收 搞左幾個鐘 終於噴左佢做金色=] 好快就到mok 同會考 所以星期四放學踩左一陣就決定收下山先 收山前緊係影返幾張相先啦^^ e幾日終於開始溫書啦 雖然時間唔算太多 不過都真係溫左幾多野嫁^^ 如果唔係有人陪我吹我溫書既 我諗我2+都仲可能未溫 真係好多謝你地 你地對我黎講真係好重要