今日第一日考mock 返去中文.中作 唉 第一日就抄左 兩份卷做做下訓左都唔知=.= 成晚都冇教好訓>.<
有時都唔知屋企想點 成日叫你讀書 好啦.到你溫書戈陣又話你周圍去 想點呀!!!屋企溫到咩...溫到我就唔洗出去啦 次次考試你地就世界大戰...咁點溫呀 有撚病嫁 你兩個就係咁係到嘈嘈嘈...有咩就叫我睇住細佬 我好得行咩...本身都有野煩緊仲要比你咁煩 成晚都冇教好訓 仲點考試呀 成日又叫人好好諗下前途 咁搞法咩美好既前途都比你地搞到冇啦