雖然話咁快就mock左一星期
但係就炒足一星期 唉...估到
之前考天才又唔見失手=.=
到有溫戈陣先黎咁 我頂 凸!!!
唔知係咪因為考試既問題
晚晚都冇教好訓 日日成3 4點先訓得著
搞到日日考試都中下中下 遲早頭都握爆><
仲有最大既問題就係 世界變啦!!!!!
平時有roller踩就飛到出去
近排聽日有roller踩都要諗下
去到踩唔夠半個鐘又冇心機踩
咁都算 有時想係m記仲多過係roller場
唔該會考完d野同我死返曬出黎!!!
如果唔係死都唔掂
成日都覺得下星期好似會有大事發生咁.....
|