對鞋好突然咁早左一星期到左@@ 到左又係冇得踩=[ 仲有一個月多d就全港賽啦 但係隻腳都仲痛緊 最快都要過多幾日先踩得 唔通今次真係頭6名都冇? 近日發現自己間房都到呀媽都唔識得 汁極都好似汁唔完咁 好多筆記汁左出黎又唔知掉唔掉好 最後都係好忍手咁掉左一半