一朝早7點鐘就起左身 洗頭換衫就飛左落屯市m記
點知都係要遲到=.=遲左2字
之後買完m記就上巴士去書展
我發現同珠妹真係勁夾囉!!!果然真係我個女XD
買m記都係一樣囉=p
坐左成粒巴士都未到 因為珠妹要趕住買baby
所以走左去轉地鐵 10點終於到左書展wif珠妹.eileen.細羊
今日識左新朋友eileen^^
由12點行到3點...肥銘同飯焦終於到
之後陪飯焦買完幾本書就走人
一共行左6個鐘=.= 行到傻
成日用左幾百錢 但係咩收穫都冇XD
買完雪榚就坐961返左屯門
成程都係咁係到訓~訓~訓~ 爽丫^^
訓訓下撞到坐我汁邊戈個令妹個頭=.=
一撞咩都醒曬XD 之後就坐西鐵返屋企拎鞋踩roller
|