本身今日朝早要返學 但係............
由於琴晚返到屋企諗休息一陣既時候已經沉睡左
又冇較到鬧鐘 加埋今朝比人煩都仲係7點
所以起身既時間已經遲左到 所以冇返到XD
之後去左表妹屋企幫佢整左陣糯米磁 原來係勁易整=.=
整到咁上下研究左陣隻小雞雞個樣 發現佢個模好大機會要自己整><
4點就係元朗開始出去動漫 今年比上年多野行好多^^
行行下唔經唔覺已經8點半 拿拿林去買返要買既野就走人
今年又係唔係點買到野 食野用得仲多=.=
成日都係買左兩樣野 但係都唔係買比自己既XD
仲有兩日放塝 仲未諗好讀咩=[
|