今日好早就醒左.因為要返學仔牙.真戚好慘牙.平時訓開多兩個鐘架嗎.
醒左就立刻去刷牙.洗面.之後就著衫仔.著得黎都差唔多要出門口lu.^^”
又好似同平時差唔多既時間.返到學校.日日都見到老馬.哈哈
我就由英文堂開始抄功課.一抄就抄左幾堂.咁做好似唔係咁岩咁.
但我遍遍去做.keke∼*希望上帝原諒我啦.哈x100
今日o的堂好快就上晒啦.因為早放既原因.但我就慘lu.冇得早放.
杜杜同嵐嵐又等咪我.點知放左學又去行街街.嵐b.要買小豬仔既野.
而我咁岩又見到有好多汶b鐘意既野.so就買左落黎lu.希望佢鐘意啦.
不過我咁岩又見到o的野幾令令喔.又買左份禮物仔俾靜靜.於係o的咩就唔方便講啦.^^
買完左後.杜杜同敏敏走左.點解走左.又唔係咁想講lu.因為眼訓既關係.哈
之後我又同嵐bb去潮特睇下o的野.睇完後我地就走人lu.呵呵.
感受:今日都幾開心仔牙.因為靜靜既禮物搞定晒lu.唔晒再煩買o的咩lu.
同嵐bb行街仔又會咁多野買.有多o的錢就好lu.ke
杜杜.好似有o的唔開心咁.怪怪的.可能我地要佢地等得太耐lu.>”<
心情指數:9
|