今日好早就起左身.因為應承左汶b要cook野俾佢食牙.
我首先刷牙.洗而後.就立刻整野食牙.最慘既係唔之整俾汶b食.
仲要整咪牙妹同牙姐果份.>”<唔經唔覺就整左2個鐘.
搞到我有o的暈牙.之後整好晒o的野就立刻著衫走人lu.
著好就搭車去汶b屋企.佢可能覺得o的野好食.就懷疑係咪我整既.
真係笑屎我啦.其實果o的真係我整架.可能係佢第一次食我o的野啦.
所以佢就咁講啦.佢食左好耐先食完.唉.因為佢又係到打機仔.
最好竿既係佢又令左一張唔知咩國家既錢出黎話俾我.
我開頭冇留意到.點知就收左.原來佢係到玩我牙.激屎我啦.
之後我係到睇再一次說愛我.好慘牙.佢地兩個都...唉.
汶b就係到打機.過左一陣.我就同佢去街街.去左葵芳.
佢又激屎我啦.係到睇一o的公仔.我有o的無奈.仲暈暈o的.
之後同佢食左野就好o的啦.佢又繼續睇.不過都算啦.
因為佢買左件衫衫俾我.仲俾左.....
街左一陣.就返屋企lu.之後又同牙姐同牙妹佢地去cut頭髮.
不過我係冇cut到既.因為我想遲o的去電髮.^^
唔知會唔會好睇呢.到左7點幾就返屋企lu.
感受:今日好開心仔牙.
佢地兩個既頭髮都剪得唔錯牙.
心情指數:7
|