| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
★||°嚇親● !|] 
2005 年 11 月 15 日 星期二  |
今日好早就醒左.之後就返學仔喔.行行下開始好似想落雨咁.
咁就同牙姐行得好快牙.之後嵐b又係後面嚇我喔.︿︿”
返到去懶得上去就叫牙朱佢地借詩集喔.牙姐教既.真醒牙.ke.
入到去教堂.又係唱歌仔牙.不過好好聽牙.哈
之後上堂仔.估唔到地理會合格牙.都開心仔牙.跟住就上中文堂.
又係要作文仔.不過都好快作完牙.之後就中史堂.
點知老馬唔得閒就唔晒上啦.就上左商業堂牙.我成堂都冇上.
就係到諗嘉年華d野.之後最好笑既係ms kan都黎上堂.
仲要係做英文.唉.囉我條命牙.佢入到黎好多花樣搞.笑屎啦.
佢又話會改ga.但最後都冇收到.真係好笑牙.
好似係到嚇我地咁.最好笑既係佢地成班放LUNCH係到笑我地有幾慘.
放學果陣就同嵐b搞好d野就走人lu.︿︿
|
刊登時間︰2005-11-15 11:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |


 

« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 159 | »
|