今日去MK buy 左好多嘢∼so happy.好多都唔洗我出錢,我出左150到.
buy 左返學鞋,背心,筆袋,銀包,耳環,夾子,袋,狗拖鞋公仔,傘子,
無印良品d筆.D司奶好衰呀,係度爭wo,樣衰∼我企左係到,靜待著..等
佢地唔要,我先拿,幾詩文呢∼呵呵=跟住坐地鐵去尖沙嘴食cheese cake ,
慕絲蛋糕and 泡沫咖啡,好溜呀∼(so horrible!!!)然後去海港城(harbour city),
超大呀∼都唔知邊鬼個嘖香水,咁濃.行完去食pizza hut,新出個三文魚芝士軟
心批∼攪到我想嘔呀=初時意為好好味∼但原來係咁ge.失望”不過d煙三文魚,沙
律,龍蝦湯,蘆薈juice幾好味wo=幸好有杯蘆薈juice,如果唔係,我早都嘔左la.回
家途中,個司機阿叔駕駛時竟然同另外兩個都係司機阿叔傾嘢wo,車到有個騲牌寫
住不可與司機談話ge媽∼車到人佢就知死(angry),超晚ZZZ.
[-◆ ,, 我也想童話裡的女主角 -"*永遠都得到幸福}_________}

|