一起床很凍~起雞皮.吃了一碗fishball noodles.跟住和豬和sheep返學.Math老師問到我口啞啞巴!∼好慘呀
))【╳××你只看見每天笑容滿面的我▣▣〃但你沒有看面上帶著兩行淚水的我】\!*’’◇
Thank you Lord!!!
要上十分無聊的課,真係好慘呀!∼Math _▃▅▆偷偷喜歡你◇◆◇沒辦法心死▅▄▃▁
今日問左好多個同學囉MSM!!!SO~HAPPY
so cute!我好boring!
Oh!Many homework!
*●°人:,戀愛極殘忍 *▄﹏≠ ▉×°*分手更難堪;/| \連傢私都要分╮..。
呵呵~
今日有一隻羊&一隻豬黎左我屋企...
幫我搞左這個咁kai的日記....
這篇係我隻羊幫我打架!!(hehe^^~)
數學搞掂左..呵呵~
*|/◆為何-`扮作不喜歡你..我錯了嗎?!``}