我要sony貓呀~!! (=3=)v
我唔會成日上黎嫁~!不過可以留言我0既。我得閒先會覆你地~~!有無人同我一樣鍾意sony貓呀???
bee555
暱稱: BeeBee
性別: 女
國家: 香港
« December 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
T___T"
蜜蜂~!!!!
白蘭氏...雞精.......
好險呀~~今日
我終於可以霸到部電腦...
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 33
今日人氣: 21
累積人氣: 1239
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 24 日  星期一 晴天
蜜蜂~!!!! 開心

今日中午同淑玲,徐徐同姿人去食飯喎~!我地諗住去大家樂或者仙桃源度食lunch 啦~平時去果度都會經過一個公園(好似近D同無咁晒嫁),點知行到中途,淑玲突然之間大叫喎,我同徐徐初時都唔知發生乜事喎,跟住就見到姿人快速咁遠離淑玲.....之後我同徐徐走埋淑玲度問0下發生乜事啦,我開頭以為有塊樹葉跌落淑玲個頭度 ........原來淑玲個頭度多0左一隻小蜜蜂 ....CCCC..隻蜜蜂唔肯走喎(佢一定係好鍾意淑玲啦CCCC ) 跟住我用個筆袋趕走0左隻蜜蜂(大家都估唔到係我趕走0左隻蜜蜂le~~CCCC) 我係咪好勇敢呢CCCC 出名最怕昆蟲0既我...竟然會...可能係因為0岩0岩上完英文堂.上到有d神智不清先會咁做....因為係英文堂果時做0左好多listening & speaking ...(我係英文堂果時已經心不在弦,d 練習做錯晒...) 不過淑玲~~你都係唔好用呢一隻洗頭水啦~~如果唔係下次可能會引0左一隻大d 0既蜜蜂黎 cccc  ~~ 不過我今日先知原來你咁受昆蟲歡迎嫁 ccc 下次跟住你行,行係你側邊,咁就唔怕俾小飛蟲襲擊啦 ~~呵呵呵~~有淑玲係度真係好 ccccc

不過尋日真係好對唔住呀~!!!!賣甩0左你地 >__<" 真係唔好意思呀~~!!!淑玲~徐徐~姿人~~ 你睇0下我0既目光幾咁真諴~~!!!!你地原諒我啦!!!!! 我已經受到應得0既報應啦........就係阿媽今日返大陸去飲啦...唔知佢幾時返.....我諗最快都要一個星期...我每日都要靠杯麵維生.......我諗咁都算係懲罰掛..嗚嗚.....

刊登時間︰2005-10-24 10:58 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 bee555 的日誌)


Candy 於 2005-10-25 06:09 PM 發表:
一定貞bee 你行係我則邊,所有先會引埋哂d昆蟲過黎啦!!係你既錯!!
見你受到咁既懲罰,就原諒你啦!下次唔好啦!知冇?!
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你有無搞錯到呀...淑玲.........我果陣都唔係企0係你側邊...... CCCCC 我企係徐徐側喳
Posted at 2005-10-26 12:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-10-25 10:32 AM 發表:
咦!今次d昆蟲唔係比貞bee吸引,
而且仲由貞比趕走,少見!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你都覺le~~~~係咪好出奇呢~~  我係咪好勇敢呢....... CCCCC...最衰你睇唔到la,我諗你以後無機會睇到嫁啦,你可能淨係睇到我第一時間走佬(如果有下次0既話....),今次係過別例子.........CCCCC~~
Posted at 2005-10-25 01:14 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]