我要sony貓呀~!! (=3=)v
我唔會成日上黎嫁~!不過可以留言我0既。我得閒先會覆你地~~!有無人同我一樣鍾意sony貓呀???
bee555
暱稱: BeeBee
性別: 女
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
T___T"
蜜蜂~!!!!
白蘭氏...雞精.......
好險呀~~今日
我終於可以霸到部電腦...
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 33
今日人氣: 16
累積人氣: 1234
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 10 月 5 日  星期三 晴天
鼠鼠越獄!? 開心

yeah~~~!! 我今日收到新0既時間表啦~~呵呵呵~~真係好~!!唔駛返咁早呀~

唉!!話說..屋企有三個跑步球(專為D鼠鼠而設嫁CCC~~我係咪對D鼠鼠好好呢),今朝放0左三隻鼠鼠出街散步,我一返到屋企就諗住即刻洗頭同沖涼(平時好少咁早洗頭沖涼嫁,多數都係十一點果時先做) 沖完涼之後咪諗住放番D出去散步0既鼠鼠返籠度囉~初時都好順利嫁,去D鼠鼠平時訓覺0既地方度搵返佢地出黎.不過放0左三隻鼠鼠番去之後(其實係我自己以為放番返0左三隻鼠鼠返去啦.實際上只係放0左兩隻返去) 阿媽就問我:"仲有一個跑步球呢??" 我先知自己放溜0左一隻鼠鼠返去........ ..我搵直都搵唔到果個跑步球去0左邊喎,之後叫阿媽幫手搵.點知我地"搵雲"全間屋都搵唔到隻鼠鼠同個跑步球喎..果陣時真係好==> .....唔會掛!!!隻鼠鼠"連鼠帶跑步球"走0左佬!!!!!咁勁抽....之前養0左咁多隻鼠鼠都未發生過D咁0既事嫁喎......... 之後我地搵0左成粒鍾..............(隻鼠同個跑步球加埋值成百幾蚊嫁...)

 謎底終放開啦!!!!!!    原來佢跑0左0係個茶几後面.............(係細佬搵返隻鼠鼠出黎嫁) 一日都係果隻鼠唔好呀!!!果隻鼠鼠有前科呀~~!!越過獄三次咁多呀!!!!有一次仲走0左三十幾粒鍾先捉得返呀.............(果隻鼠鼠係小灰霸黎...全場最細粒果隻....) @Q@" 呼~~~搵到我頭都暈埋.....真係..我要禁固佢,唔俾佢出黎.為其三日,以作懲罰!!!!!!

刊登時間︰2005-10-05 11:10 PM    [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 bee555 的日誌)


恩 於 2005-10-09 01:51 PM 發表:

老妖啊,呢樣0野由你一開始養鼠鼠0個陣,我就預0左0架啦,見到你,我都走啦,何況佢0??前邊你覆可琳個度,你咪話你好乖ge,你唔止乖添,你直程唔郁添!!CCC~~~

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你去死啦~~!!! 你仲好意思話我唔郁!!!!! 你都唔好得我好多喳. 仲郁得少過我.........D鼠鼠都不知幾LOVE我呀~~~(其實係LOVE我餵俾佢地D鼠糧.....)  嗚~~~我唔制呀~~~~!!!
Posted at 2005-10-10 10:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-10-07 10:23 PM 發表:
貞bee!joey呀!
你無去我日記留言!
快d呀!go唔go呀你!come on go go go!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好~~!!不過我好慘呀....已經成四日無用過電腦啦.......我要補番寫之前果幾日D日記.............
Posted at 2005-10-10 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Candy 於 2005-10-06 04:18 PM 發表:
d 鼠鼠一定係驚左你啦∼所以先避開你∼俾你揾番隻鼠鼠∼隻鼠鼠一定好傷心∼因為又要見到你∼呵呵∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

淑玲你都無同情心嫁........隻鼠鼠唔見0左果時,一睇就知我傷心過隻鼠鼠啦.......竟然話隻鼠鼠會傷心.. 佢應該開心先0岩呀~~係我救番佢一命呀~~~如果唔係我翻佢,佢聽定餓死啦~~!!!
Posted at 2005-10-10 10:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



beebee 於 2005-10-06 01:28 PM 發表:
Elaine~~~你都覺呀~果隻鼠鼠真係好鬼勁嫁~~~你第一次黎我個網度留言 CCCCC
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-10-05 11:30 PM 發表:
mouse似主人形
 
我日記呀~~去留言呀~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你行開d 啦~~!! ccccc~~我乖過果隻鼠鼠好多呀~~唔好用我同隻 鼠鼠相比呀 ccccccc 最起碼我唔會走佬先啦~~果隻0野都傻0既~~走佬咪死路一條~~無0野食又無水飲....咪聽定餓死~~比著我~~我寧願俾人果著啦,如果有0野食0話! cccccc
Posted at 2005-10-06 02:09 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



天之驕女 於 2005-10-05 11:21 PM 發表:
貞bee~我係joey呀~~
比埋candy,欣欣同徐徐日記我丫~
唔方便可以寄去我email:
>0<我得閒就上黎架喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]