回憶﹏﹏※↗過去•抱擁♂∮未來′







Remember & Experience


 

belleky01
暱稱: 星夜
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
不捨
羅志祥
今日……
音樂
2009-08-22
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 2
今日人氣: 3
累積人氣: 1513
站內搜尋
2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


mega box 開心 分類: 未分類

今日去左mega box


我地先搭火車到九龍塘,轉地鐵到九龍灣會合我朋友

再去的士站搭的士去mega box

其實我地今次去mega box得個原因,就係唱K= v =

個度個卡啦ok叫:Neway CEO

個度D K房超靚架!!!!!!!靚爆呀!

房入面仲有電腦添!我每次去唱K都唔係我唱架

如果個度有電腦,我就會用電腦,如果無,我都係飲野同食野架咋:P

我地去到就唉左D野食先,我就唉左一個扒食(配薯菜)好好味呀!

D肉好淋架^^超好味!!!至於我個friend同我家姐就叫左個壽司套餐

跟住仲叫左杯野飲添!


我地遇左由12點1點幾唱到夜晚7點,兩點半就要收房,個人黎幫我地埋單個陣時

就幫埋我地續房唱

3點3下午茶:

到左3點3啦!有個職員入左黎問我地要叫D咩野食

咁我地就攞起個餐牌啦!我諗住,頭先食左熱野,不如今次就食我家姐同朋友頭先食嘅壽司套餐啦!

點知,個職員攞左張紙入黎,話只可以點張紙上面個D野

咁我睇啦,心諗:哇!D野樣樣都咁飽,咁都叫下午茶?!下午茶應該係D蛋糕啊、甜品、一個小套餐咁

再加杯野飲,唔應該係呢D勁飽嘅野囉!竟然整D咩炒烏東、炒飯、咖哩牛腩飯喎

哇!晚餐都唔洗食啦!

因為個陣好似係Happy Hour,所以每人可以有兩杯野飲


唱完K,另一個朋友又黎會合我地,再係mega box嘅商場入面搵餐廳食晚餐

我地去左一間類似食pizza嘅餐廳食野,食完就去左發記食甜品:芒果糯米糍、糖不甩、西米+紫米露

飽晒啦!我地就步行去地鐵站搭地鐵