今日去左mega box
我地先搭火車到九龍塘,轉地鐵到九龍灣會合我朋友
再去的士站搭的士去mega box
其實我地今次去mega box得個原因,就係唱K= v =
個度個卡啦ok叫:Neway CEO
個度D K房超靚架!!!!!!!靚爆呀!
房入面仲有電腦添!我每次去唱K都唔係我唱架
如果個度有電腦,我就會用電腦,如果無,我都係飲野同食野架咋:P
我地去到就唉左D野食先,我就唉左一個扒食(配薯菜)好好味呀!
D肉好淋架^^超好味!!!至於我個friend同我家姐就叫左個壽司套餐
跟住仲叫左杯野飲添!
我地遇左由12點1點幾唱到夜晚7點,兩點半就要收房,個人黎幫我地埋單個陣時
就幫埋我地續房唱
3點3下午茶:
到左3點3啦!有個職員入左黎問我地要叫D咩野食
咁我地就攞起個餐牌啦!我諗住,頭先食左熱野,不如今次就食我家姐同朋友頭先食嘅壽司套餐啦!
點知,個職員攞左張紙入黎,話只可以點張紙上面個D野
咁我睇啦,心諗:哇!D野樣樣都咁飽,咁都叫下午茶?!下午茶應該係D蛋糕啊、甜品、一個小套餐咁
再加杯野飲,唔應該係呢D勁飽嘅野囉!竟然整D咩炒烏東、炒飯、咖哩牛腩飯喎
哇!晚餐都唔洗食啦!
因為個陣好似係Happy Hour,所以每人可以有兩杯野飲
唱完K,另一個朋友又黎會合我地,再係mega box嘅商場入面搵餐廳食晚餐
我地去左一間類似食pizza嘅餐廳食野,食完就去左發記食甜品:芒果糯米糍、糖不甩、西米+紫米露
飽晒啦!我地就步行去地鐵站搭地鐵
|