今日,係星期五,又要去攀石啦!
今日進行左好多比賽^^
我地組贏晒^^哈哈!
話俾你地聽啦!最尾嘅比賽係真正攀上最高呀嘛
比時就直接爬,不過今日就係兩組計時
阿Sir開左兩條繩,一個阿Sir負責一條繩同一組(我係我個組第二個爬)
當我爬近門口個邊嘅牆個時,因為入扣個個人慢左,令我遲左起步
不過,最開心嘅事,就發生係呢度^^就係,我遲左起步都快過隔離隒個個男仔上到去店條柱再以阿Sir高速的速度放我落黎
令我地唔只追返D時間,仲贏對方趙廿幾秒!哈哈
超開心!
場內有三邊都有牆,而入面個塊牆呢就係首先下面個段係直嘅
然後牆嘅中間個段就斜斜地,最上面個段直程係倒吊你係度
今堂嘅最尾就係唔用繩爬呢塊咁危險嘅牆啦!只係爬到中段屬於下嘅位置姐,其實都幾安全架!
因為下面有四張藍色"戰"個阿SIR又企係D"戰"上面GUM住我地
不過!結終都係帶繩安全D!^^
|