忙忙碌碌 真是很累 累到沒有精神 接連不斷流血事件發生 血不停流 都不想去理會 很痛的時候 都不會怎樣感覺到 好煩憂著什麼 期待什麼會出現 還有兩星期 我真的可以忘記她嗎 天知..
同網上d異性傾計 好容易發生網戀 真係唔知點算 但係又好投入去中伏 愛情用文字去表達 哈
最近我接觸好多關於死亡既話題 好似不停提醒我一樣 不停圍繞生死話題 我一早睇開左好多 無論其他自己 都接受到 不過 最感觸既係今日既話劇 我明白到 點解有人想番番過去 點解有人想繼續前進 因有遺憾先想回過去 因有目標先想前進去 人會老 老會死 死會回憶過去 做過d咩野 有咩野係有價值去做 有D野可以失去 失去都無妨 但係有d野失去左 係冇可能再擁有 死亡是一種悲哀,但活得不愉快是更悲哀