今日最特別係... miss龍發火... 好煩同好吵... 都唔知佢嬲咩野... 家下唔想上佢d堂... 唔想睇佢臉色做人... 好煩...
無聊''
今日00-04am(wargame) 150蚊玩3場, 最尾個場仲要受人地氣, 講哂粗口鬧我地, 你地輸起唔好玩啦, 成班大人係到吵, 純碎係game win同lose, 有咩所謂呀!? 話我地有人不死人, 你地咪又係有人不死人, lee d野心照啦 定你地接受唔到呀 對唔住...收啦 我有錯咩呀 1粒彈都未中過 你班大人都唔知吵咩 我唔明囉