今日早起身做功課!_! 因為冇時間做功課同溫書...-_- 下午...去左訓練... 同D新手訓練... 個個租槍玩-_- 哈哈... 又用lv2玩... 唔錯... 好多得意野睇... 好正... d人仲係明愛舊生 哈//.\\ 今日冇咩中槍... 有d悶- - 哈哈
空虛的心情