琴日興奮過頭, 成晚冇訓過...哈 今朝6點幾起身'' 好早~~~呀 8點正岩岩好到場地 仲有d野未搞好... 搞搞搞搞... 搞完之後仲有成粒鐘先開場... 哈哈... 之後見到有一班人都係搞射槍'' 慘... 我地本身$10有7槍... 點知佢地... $5有6槍 哈...最衰佢地係玩電槍... 我地玩膠槍.. 我地低d諗... 最後我地都減價 搞搞下, 變左勁混亂.... 好亂亂亂亂亂亂亂亂 之後比呀sam狂鬧我地... 慘... 不停轉換工作, 冇休閒過... 其間好多人打比我..- -'' 我都係是但傾下... 我太專心做野..哈 做做做... 飯都未食過''' 不過d人真係好得意... 咩人都有... 好正///.\\\ 見識多左... 好正呀 做到最後'' 我地睇下d$... 勁多$ 好ya.... 到6點時候 接著我地汁野... 又搬搬運運上車'' 呼...呼... 幫完明愛中心汁完野, 又要幫學校手... 哈哈 如果唔幫佢地仲係好耐先收得工 汁哂野後'' 同成班今日辛苦做野既人去食飯 傾傾傾... 傾番陳年舊事 諗番起真係好笑... 傾得好開心 時間到差唔多走啦...
今日訓到11點幾 真係好爽... 到左2點去左明愛中心 幫手搬運d物資上車 嘩...好多.... 搬成個鐘... 好辛苦... 搬完搭的士去tw賣物會場地 又要搬d野落車'' 慘... 因此搬既過程整傷左... 好痛.... 搬完後, 我地整個射擊攤位 搞一搞成7點幾- - 哈... 回家去了 仲有野未影印... 仲要好多野要影印...呀 好貴...呀 墨汁好貴...哈
有點累... 今天上課沒有什麼事情發生... 平凡地過度... 週會時候, 今天幸運地 有一個週會 給我休息一會兒... 放學後... 要去明愛中心開會, 開會的時間長達4小時, 真是很累... 會議星期日的賣物會, 什麼都沒有準備, 從零開始做起來, 真是辛苦...