<<失敗>>了的事情是無法改變的 學會了失敗之後再站起來......
好悶呀!下個星期一要番學啦~ 又要做功課=.="
大家好,我都以經幾個星期冇打個QOOZA啦 今日同大家打個招呼之外,仲想同大家講一樣野。 就係我地隊band係4月23日開放日到表演呀~! 希望演出成功...........
上緊電腦堂,打機中,要做簡報呀~! 「~閃人~」