好啦~而家係到祝大家白色情人節快樂先~! 希望大家可以搵到1個自己真係鍾意既女仔 好好咁愛護佢,珍惜佢。 祝大家白色情人節快樂~ 記得留番個cm.....
雖然冇野打~ 但係都入黎留番個cm好喎
我都有好耐冇打過qooza啦~ 大家好嗎~? 頂,我病到死死下~ 去左睇醫生.......d野好鬼死苦
朋友無事啦,佢隻手就黎好返啦~! 祝佢快d好返~!
就黎2月14啦,去溝女好定留係屋企豆利是!?