上緊電腦堂=.=" 打機中.... cmcmcm~~~€留個cm啦,唔留打死你
頂...今日星期三冇帶pe3,係到罰抄=.=" 之後放學,去陪人換3,之後我見到有2條友係到對罵=.=" 之後佢地係到單挑......我地去拉住佢地=.=" 之後我有個勁勇既fd行個去拉住佢,之後個條友仔一巴打落佢到。 之後係到打~!=.=" 之後個fd介傷左,個傷口好深,流左好多血.......之後(聽人講)叫左白車=.=" 好擔心佢,我應該幫下個fd報復 我好似見到條骨呀~!
哇~! 好悶呀~!又冇game玩啦~! 想玩個d game丫哥又唔比down help me 好悶呀
我想問.......點解佢成日話我煩,我真係咁煩咩~? 我幫佢....佢叫我"死開" 我整一整佢......佢就講...."屌你" (佢同我講過話唔再講粗口)點知講左=冇講 我望一望佢.....佢就好嬲咁同我講"做咩呀,你好煩呀" 我真係有咁煩咩!?
聽日就打籃球比賽啦~ 都唔知勝唔勝到~~~ 希望勝到啦~!