| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 4 月 26 日 星期四  |
| 2007-04-26 |
分類: 未分類 |
今日一、二課冇咩特別
第三、四課IS小莫上激囉
用D豆玩.................
到左班主任課
冇人黎,跟住我同希希去找老師
老師一到就wingwing寸
|
|
|
../:"★**ching]]+"" 於 2007-05-02 10:04 PM 發表:
|
|
|
cat 於 2007-04-29 05:06 PM 發表:
|
|
|
KT228 於 2007-04-27 08:39 AM 發表:
|
網主回覆
下次會長D Posted at 2007-04-27 09:03 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yyy0234 於 2007-04-26 11:12 PM 發表:
打到咁短,,
CM都唔知留咩好,,
唔好唔記得,你係班長>>>
玩唔好玩得咁過火*=]]
WINGWING真係好敢串,,
|
網主回覆
係!好對唔住 Posted at 2007-04-27 09:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你係..........? Posted at 2007-04-27 09:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|