| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2007 年 5 月 3 日 星期四  |
好開心ar  |
分類: 未分類 |
今日第一、二課Music
Mr.Lo都講得唔錯ar
做獅子........吼!!!
第三、四課Chin
冇咩特別............
Eng、IH
都係冇咩特別
睇飯老師轉左啦...Year
開心嘅時間到la
Miss梁帶我地落去玩
我玩好多錢ar (約100元)
之後換野..........好多人
之後Miss講英文好似話很time up
我就是旦買
買左枝筆25元
轉個頭:「5蚊!5蚊!買唔買。」
之後買多枝
之後好似好就完
但我仲有好多錢
我就找個攤座
成堆錢放張桌
問佢可以買都D咩
買完仲有3蚊
|
|
|
BILLBILL我勁過你ar...
我有160蚊ar..
我都買左好多野ar>..<
|
|
|
KT228 於 2007-05-04 09:28 PM 發表:
哈哈**
billbill 你一定換咗好多hellokitty
哈哈哈>.<
|
|
|
我有hello kitty牙
但我無玩過家
幾勁
kaka~
|
|