哇!哇!哇!
番多3日學就放新年假啦xd
放11日*v*
諗起都開心v3v
今年情人節+大年初一一齊黎~
真係難得xd
新年你地有冇節目呀!?
我就去拜年+攞利是^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
哇哈哈哈哈哈哈~
都係諗起都開心*vv*
希望各位有個happy new year喇^^