2011-05-14

琴日婷豬生日.
夜晚去左正記食飯;)
yummy;D
之後食完去市鎮公園hea到12點先返屋企;
成點幾2點先訓 lol.
今朝5點幾起身;
眼訓到暈:(
對眼都睜唔開xd
返左一個鐘頭工之後break.
同親愛的去左食早餐:D
辛苦你喇 :)
然後11點幾又去返工.
好眼訓@@
8點幾放工;)
去三聯逛左個圈就返屋企溫書lu;D
我真乖;P
haha.
聽朝又要早起身 :( 
): so sad.








:D



:2011-05-14 11:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


2011-05-12

要開始實行溫書大計了吧:D
我答應過;
我不會浪費了這幾年的時間.
一定會盡我所能 :)
即使遇到什麼困難都不會放棄
都會勇敢的跨過去 :D
因為我知道我身邊有很多人會支持我的 :)
所以我會很努力的 :)
朋友們就不用擔心喇.
我是個很厲害的人喔 :)
什麼事情都難不到我的 ;D
HAHA;



:2011-05-12 09:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] :D

驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐


black1110
暱稱: black;
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言