|
2010-11-21 |
琴晚傾傾下又訓著左教
已經係唔知第幾次-3-
因為真係太累了 :(
今朝差d起唔到身\0/
返工
恰住眼訓咁整野
2點放工
但係被逼去左飲茶
搞到要你等咁耐添 :(
之後係元朗行街
買左好多野=]
正斗^^
夜晚陪蕉煒溫書加做功課
再搬埋個焗爐返屋企.
唔該晒 ;)
眼訓到死都仲未做晒d功課.v.
想死 :(
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
|
2010-11-21 |
今朝6點幾就起身 :(
睡眼惺忪的樣子
真痛苦
7點就返工
KEEP住忙忙忙.
忙到4點幾先食LUNCH\0/
又KEEP住忙到9點幾先放工:(
之後被逼去食飯
我`你係咪想打交?xd
阿峰`好阿! 你用拳頭我用劍
我`唔該唔好用飛劍-.-
HA,
勁搞笑
食完返屋企做功課=]
我肥左好多囉 :(
之前明明話過要減肥架 :(
|
|
|
驀然回首 你將會發現從前的苦澀正正成就了你今天的喜悅 所以 縱使有多麼的不願意 也必須要堅持和忍耐
« | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | 294 | 295 | 296 | 297 | ... | 470 | »
|
|