哈!!哈!!哈!!哈!!
哈!!哈!!哈!!哈!!
哈!!哈!!哈!!哈!!
今日電腦堂測驗.
我第一個交上去 "8分零幾秒"
達榮第三個交,11分零幾秒,佢話佢自己做錯曬D題..
吹水拉..有咩可能做錯曬都仲可以係11分鐘以內交卷啊??
算拉..今次既勝利...可能代表我己經win左...
因為佢再冇機會追拉...
我頭三段既總成績係98分..
達榮佢三段既總成績得97分..
今次佢冇左100分..哈哈..
________________________________________________________________________________________________
I hate Jenny
|