有幾日冇UP blog了..
今日天氣好熱,行出門口唔夠一分鐘就出汗了..
講開又講,今日我又比人捉我食野,仲要係班主任...
慘...個死人小畫家仲要係到"笑笑笑"....成個薯仔安甘...叫佢畫好個版佈佢又畫得好求其.... /./
今日去左睇表演..唔錯..唔錯..
如果年年都係睇舞蹈就好拉!!
@ . @