我的第一次
大家好呀!!我又返黎打日誌啦..!!
話時話我都好耐無打啦!!
一返黎就打"我的第一次"
係咪好期待呢?
哦....我都知你諗緊d咩啦~~
唔好傻啦.."卡-卡"
無可能係個d嫁..!!
我想話我今日第一次返教會~~
我都話唔係個d囉..~
我平時都無諗過會去嫁..!!
不過尋日miss kowk~打電話黎搵我.(最衰兩次我都接唔到..!!)
我唔知miss搵我咩事...
所以我搵曾浩..問問
先知道miss kowk想同八月生日既人開返個生日會..
而且聽到話食蛋糕..
咁我就一定唔放過啦!!^^
講真呀!!~除左自己條屋村...
我都無咩地方去過...
所以我下下都依賴曾浩...
叫佢差唔多落街就打俾我..
叫佢就黎到我搭既巴士站又打俾我~~
不過佢都好信得過(不過仲有個毛毛)所以我都好放心..
我地到左教會之後miss kowk都唔見人..
哦...miss kowk遲到
唔知跟住幾耐..羅白都到左..
呆下呆下..終於等到miss kowk出現啦!!
佢拎緊幾袋野...同一個西餅盒..(靖儀妹話她的媽媽因為大雨不讓她出街了!!)
食蛋糕既時候'''(雀屎中途趕到)知道原來除左我係八月生日之外
羅白、雀屎、蘇惠基、靖儀妹、歡姐都係八月生日(歡姐病左呀!!祝佢快d好返)
蘇惠基仲要大過我添
不過佢的高度同我仲差...(鴉鴉鴉)
食完野之後(蘇惠基岩岩到).其實我想走
但個個都去聽講主~
我都唔係幾好意思.!!^^""
聽完之後(蘇惠基一路係到同我講野..不過見到東健學長同洪凱珊一齊黎到)
我地就同導師玩遊戲~
猜詩歌名..做動作o個個都好辛苦~
玩完就唱詩歌..~
大家都好用心咁歌..^^
唱完就同各位講886~
不過曾浩佢地又唔走住..~
我又唔想一個人走..~所以就陪佢地玩到6點先走..~
玩uno~~個個都"好無見地"^^
差唔多6點~""散ban""
途中我不斷問曾浩搭咩巴..
不過經我一番拷問~
佢地都搭11c~
係車程途中有個小姐被司機話佢觸犯法律~
因為亳子唔可以入多兩蚊..~
但個位小姐又無一蚊個d~
所以就同司機拗..~
結果個小姐記住司機個名就不歡而散
而我地都聽到呆晒~
我望你..就你望我~
都唔知點好..
而今日既旅程就由我落車既時候完結了..!!
|