今日老公打電話比我先識醒...
點解...
自己起唔到身...
直至...
你打比我...
點解我會咁依賴...
這樣子的我...
你發現嗎`!?
老公病左,,沒有回校
小息見唔到你唔習慣
放學打比你
你已經好返了好多
真好 =]
P.S.
尋日我喊了
因為你生病了...很辛苦
無能為力的感覺
我唔知點幫到你...唔想聽到你虛弱的聲音
我每30mins打比你...你1直都冇好過``
擔心,,但唔知點做
記得你最後問我:你做左功課未嗎`!?
點解你要擔心我...Li個時候仲有空閒想我嗎`!?
我好感動...真係好感動
但係,,我卻害怕了
我值得被愛嗎...!?
我唔知道
可能...你唔應該對我咁好
因為
我之前呃過你,,你唔係應該恨我嗎`!?
你接近我,,我會令你受傷
所以...你唔好再接近我
對我有防範...可能對你會較好
想不起 被愛是如何溫暖
但發現心會這麼酸
不擔心 自尊心會這麼受損
只擔心 我將我看穿
|